Den efterlängtade lunchen.

Känns som jag har jobbat huuur länge som helst idag, men när jag kommer tillbax till jobbet sen har jag två tredjedelar av dagen kvar. Tur att alla jobbarkompisar är så söta och glada iaf.

Har ätit lite nu. Baby hade ätit upp nästan all mat, det fanns bara broccoli och ärtor och sås kvar. Blandade ut det med keso och då blev det alldeles perfa. Hade köpt en fryst matlåda om det vara alldeles för lite kvar, men den fick jag minsann stoppa i frysen.

Ska ut och köra ett busröjspass på baksidan med grabbarna nu och sen ska jag trampa tillbax till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, de är viktigt med bra arbetskamrater :)

2008-08-06 @ 14:20:14
Postat av: Kristina

inte skulle jag vara kvar på mitt jobb länge om jag inte hade så bra arbetskamrater :)

2008-08-08 @ 07:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback