Hemma.

Utgången igår vart lyckad. Hyffsat bra musik och lite gott att dricka. Blev lite för mkt av det goda som vanligt, men onykterheten berodde nog på maten jag fått i mej under dagen som endast bestod av två värktabletter och en chai latte.. Vaknade imorse under täcket med hela partyoutfiten på. Det är inte skönt att sova i jeans. Och inte skor heller för den delen, haha.

Blev en shoppingrunda på eftermiddagen. Jag fick med mej en hel del hem, kan visa nån gång om jag orkar.

Åkte hem sen. Solade en sväng och sen har jag hamnat här. Trött nu. Kanske dax för sängen med lite skvaller?


Kommentarer
Postat av: Kristina

de låter som en bra helg :)

2008-08-24 @ 22:46:44
Postat av: Nathalie

Ha en bra vecka:)

2008-08-25 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback