Sovmorron.

Baby började jobba klockan sex imorse så när han gick hemifrån somnade jag om som en stock. Vaknade kvart i tio av att Zakko gick fram och tillbaka, fram och tillbaka i sovrummet. Alldeles perfekt tid att vakna, visst? Sova ut, men ändå komma upp i tid så man hinner fixa saker och ting.

Idag ska jag städa här hemma innan jag börjar jobba i eftermiddag. Nu ska jag dock äta frukost och vänta på att Storsyrr ska ringa, eller jag kanske ringer henne istället. Solning blir det nog inte mkt av idag trots det fina vädret. Känner att jag måste prioritera huset lite idag och tiden bara springer ju iväg när man ligger och pressar.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja, alltid behövs det städas :(

2008-08-01 @ 12:06:09
Postat av: Kicki

ja, lagom tid att bli väckt på :) och av en hund med :)

2008-08-02 @ 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback