Låt mina hundar vara!

Det knackade på dörren nyss. Det var två tjejer som vill gå ut med mina hundar, men jag vill inte det så jag öppnade inte. För det första så har jag typ aldrig sett dom förut, förutom igår när dom oxå frrågade och sen nån dag i förra veckan när jag mötte dom ute. För det andra så har dom inte en chans att hålla Zakko om han börjar dra. Men kan jag säga nej åt dom? Ne, jag skiter i att öppna istället. Ska be Baby att säga till dom att dom inte får, tsss.

Nu måste jag dock ut och gå med grabbarna en sväng innan jag ska ut och springa. Hmm. Hoppas jag inte möter småtjejerna bara.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Är de små tjejer så ska dom ju inte gå med två hundar, jag förstår att de är svårt att säga nej, men ibland så måste man de,

2008-02-18 @ 12:10:31
Postat av: Anonym

meh!! det är ju bara att säga att dom e för starka så dom inte orkar hålla dom....zakko sliter sig ju tom från stoffe!!! hahaha

2008-02-18 @ 22:42:23
Postat av: Elinen

Mami: Om man vill så kan man skriva namn där det står att man ska göra de:P Men tur att du är så pucko så jag fattar att det är du ändå ;) Joo, jag sa de till dom och då frågade dom om dom bara kunde gå med den lille och då sa jag att dom inte fick d, tss. Jag är grym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback