Äntligen..

..kan vi andas ut. Efter femton timmars letande har vår älskade Zakko äntligen kommit hem, alldeles blöt, trött och hungrig. Jag vill inte ens tänka på hur rädd han har varit och jag har aldrig varit såhär orolig. Tack till alla underbara människor som hjälpte oss att hitta våran älskling. Ni är mer än guld värda!

Nu ska vi snart äta. Hamburgare, mums. Jag har inte ätit på hela dagen. Jag har försökt, men det har inte funkat. Sen blir det lite mys i soffan med Baby och Skrållan och sen blir det sängen. Jag har varit uppe i 32 timmar nu.

Tack även alla underbaringar som gjorde mitt nyår perfekt. Jag har aldrig haft så roligt, fram tills Zakkopojken försvann då..

Kommentarer
Postat av: åkermanskan

hoppas du hade ett riktigt skoj nyår! :)

Postat av: Junitjej

Vad skönt att Zakko har kommit hem igen!

2008-01-01 @ 17:39:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Amanda

Hur försvann han? de måste ha varit hemskt

2008-01-01 @ 17:39:22
Postat av: Tinis

Sprang han bara iväg? tur att han har kommit hem, hur kom han tillbaka?

2008-01-01 @ 20:26:04
Postat av: Malin

Men fy, vad läskigt att han försvann. Var det alla smällare som skrämde honom, tro? Skönt att han kom hem välbehållen!

Puss & Kram

2008-01-01 @ 21:17:19
Postat av: Tina

Fy fan va full du va gums? vågar jag lägga ut korten på dej? tss

2008-01-02 @ 06:42:34
URL: http://totinonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback