Mamis dag.

I måndags fyllde världens bästa och sötaste Mami år. Eftersom våran dator har varit lite knas sen dess så har det inte kommit upp några bilder än, så jag tänkte bjuda på några nu mendans jag väntar på att maten ska bli färdig.

elinmami
Jag och sötaste Mami.

    
   
1. Baby sjunger i bilen hem
2. I väntan på tårtan
3. Jag och mina hjärtan
4. Födelsedagsbarnet får en puss
5. Födelsedagsbarnet får mer gos
6. Tårtan
7. Mami provar en present och öppnar en annan + bästigaste Roger däribak
8. Baby och Techno är sötnosiga


VI ÄLSKAR DEJ MAMI! <3


Kommentarer
Postat av: mami

jag älskar er oxå!! *kom liten tår*...ni är för söta!! pussiluss

2008-01-31 @ 21:58:32
Postat av: Sara

MUMMA vilken tårta! kan du inte göra en sån till mig oxå när jag kommer nästa gång? =)
puss

Postat av: Elinen

Mami: Sötnöt!
Sara: Kan jag väl, fast den här hade iofs Mami gjort :)

2008-02-01 @ 13:40:03
URL: http://technolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback