I brist på annat..

1. Vilket datum föddes du & Vart?
    Den 17 april 1984 på Universitetssjukhuset i Linköping
2. Vilka ställen har du bott på?
    Linköping, Tierp, Vendel & Alunda
3. Hur många barn vill du ha & vad ska ditt nästa barn heta?
     Jag blir överlycklig bara jag kan bli gravid. Namnen är hemliga, iaf för bloggen.
4. Vart bor du om 3 år?
    Där jag bor nu
5. Vad saknar du mest med livet som tonåring?
    All fritid
6. Vilken blogg har du ogillat som du nu gillar? 
    Blondinbellas, absolut. Hon är faktiskt rätt skön även om jag inte delar alla hennes åsikter.
7. Vilken blogg anser du vara mest läsvärd?
    Min :)
8. Finns det någonting du vill ändra med dig själv, kroppsligt? 
    Ja..
9. Vad är det absolut bästa du gjort? 
       Vet inte. Tagit körkort kanske
10. Är du piercad & isf vart? 
      Öronen & läppen. Och en navel som vägrar växa igen.
11. Är du tatuerad & isf vart? 
      Höger vad och fot, höger ljumske, vänster handled, vänster nererygg och snart vänster arm :)
12. Finns det någon du verkligen avskyr?
       Ooohja!
13. Varför bloggar du? 
      Trevligt tidsfördriv och för mina underbara läsare och nyfikna vänner såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback