Blodbussen.

Började dagen med en långprommis med hundarna. Gick till affären och köpte frukost bla. Snart kommer Baby hem på lunch och sen ska jag gå och sola. Får hoppas på bättre musik idag än vad det var sist.

Fick lapp på posten idag om att blodbussen kommer nästa vecka. Som jag har gått och väntat på den lappen, ville ju inte att bussen skulle komma när vi var i Thailand så nu hade jag tur. Den kommer hit dagen innan vi åker :) Så då slipper jag åka in till Ackis för att lämna blod. Lämnar du blod?

Nu ska jag hänga lite tvätt..

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag lämnar blod, har gjort de i 4 år snart !

2008-03-18 @ 15:05:28
Postat av: Tinis

jepp jag lämnar också blod,

2008-03-18 @ 22:02:00
Postat av: Kattis

jag ska börja lämna blod,

2008-03-19 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback