Dagarna går så snabbt!

Hade varken tid eller ork att lägga upp bilderna från fredagens utgång igår. Först var vi i Vendel och käkade påskmiddag, sen åkte vi till Jimmy och Madde och hälsade på bebisen (fy fan så söööt!!!) och sen kom Skrållan och Jennie till mej på kvällen och vi myste och kikade på film. Runt o3.3o kom även Baby hem med ett gäng och började grilla(?) på altanen, haha.

Idag har det varit lugnt. Blev en frukost på Baren med Baby och Jansson, sen åkte jag och Baby hem och sov/kollade på tv och sen åkte vi till Rasmus och Jennie. Nu ska jag ner till affären och handla lite + lämna tillbax världens sämsta film som vi hyrde igår. Sen ska jag hem till Rasmus och Jennie igen och käka middag. Baby är på herrmiddag(tss) med gänget, men han kommer väl hem om inte allt förlänge. Jag ska även börja packa lite smått inför resan idag så bilderna från fredagen får vänta några timmar till, men den som väntar på nåt gott.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback