Guess what?

Det blev sushi till middag idag igen. Jag får aldrig nog! :)

Jag skickad Baby till Gränby förut för att köpa påskpresent till syster Emilia. Han är väl för snäll mitt lilla hjärta. Bra smak har han dessutom :) Kan slänga upp bild på presenten imorn eftersom Emilia är så lite så hon inte kan läsa bloggen än :) Och Erika, du visar henne inte, right?! :)

Nu låter det som det är dags för sängen. Jag hör att Baby borstar tänderna. Det bertyder att Zakkohjärtats födelsedag är slut för i år, fast lite gos och pussar i sängen ska han minsann få innan vi somnar!

See U.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan du gere på att ja gör ;D

2008-03-17 @ 22:59:31
Postat av: Elinen

Erika: Needu jäkla skitunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback