Helgen.

Hemma nu. Gjort den vanliga bloggrundan.

Helgen har varit helmys. Fredag-lördag var jag hos Mami. Karro och Henke var oxå där och vi åt massa gott, spelade Guitar Hero och bara myste :) Massa singstar blev det oxå såklart och jag vann som vanligt ;) Klockan bara sprang iväg och den hann inte bli mindre än fyra innan vi hittade kuddarna :)

Lördagkvällen spenderades hos Åsa. Hur mys som helst! Blev schlagerkväll deluxe! Frida var där oxå. Hur längesen som helst sen jag träffade henne ju! Saknar båda dom dära tjejorna ju! Åkte hem runt halv ett och när jag kom hem var vårat hus fullsprängt med folk. Jag kom i säng vid halv fyra och började jobba klockan nio imorse, ingen bra combo.

Dax att fixa lite mat nu. Jag ska nog slänga ut grillmästeren Levén vid grillen igen. Det blir hamburgare och strips. Mums. Baby slutar jobba vid åtta och sen blir det väl filmkväll eller nåt. Om Jansson och Levén kan hålla sej vakna vill säga. Dom har ju faktsikt städat hela vårat hus idag, tom skurat golven! Lite lyxigt med egna städaren, right?! :)

Får komma lite bilder från helgen vid senare tillfälle, när jag har mjölkat både Åsa, Mami och Storsyrr på kort, eftersom jag glömde min kamera hemma.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja de låter skönt, man skulle ha egna städare :)

2008-03-16 @ 21:20:22
Postat av: Tinis

blir kul att se bilder sen :)

2008-03-16 @ 21:48:05
Postat av: Isa

ja en egen städare skulle man ha :D

2008-03-17 @ 10:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback