Hemma igen!

Shit så skönt det var med en långprommis, det tyckte både grabbarna och jag. Blev en massa bus oxå på ängen innan vi gick in igen. Buset förevigades med mobilkameran, både kort och film, men eftersom jag har tappat bort mobilsladden till datan så får jag hålla dom för mej själv. Kan kanske blogga från mobilen sen och lägga upp nån bild om jag orkar :)

Nästan granne med Anne och Magnus bor det en så jäkla söt samojed. Alldeles tjock och lurvig. Han hoppar alltid fram till staketet och ställer sej på bakbenen när man går förbi. Sötnosen! Nästan så jag vill ha en till hund :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har tre dvärg collie, de är underbart men också jobbigt :)

2008-03-26 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback