Honey I'm hooome!

Och så jäkla trött. Har varit hemma ett bra tag, men det vanliga bloggrundan tar ju en stund :)

Nu ska jag lägga mej i soffan med lite mat, Sofis mode och nya HM katalogen. Jag har en timme på mej att kolla genom allt innan det är dax för Gossip girl.. om jag orkar hålla ögonen öppna..

Jag bara gäspar och gäspar, shit så trött alltså. Men det får jag ju vara. Jobbade 6-15 + personalmöte 20-22 igår och jobbade 7-18 idag. Imorn blir det 7-15, sen är jag ledig i fyra dagar. Förstår ni hur skönt det ska bli? Wiii.

Ses om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Isa

De förstår jag :) Du verkar jobba så mycket.

2008-03-04 @ 19:34:52
Postat av: Bella

Gossip girl är en så bra :D

2008-03-04 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback