Kvällen.

Ikväll kommer det lite vänner hit. Vi ska käka trerätters (skagentoast, grillad oxfilé med potatisgratäng och kladdkaka med grädde tror jag det får bli) och kolla på Melodifestivalen. En och annan grogg eller shot kan nog oxå slinka ner :) Det bästa av allt är att tre av mina allra bästa kommer, (Tina, Skrållan & IG) det är bara Malin och Jennie som saknas. Shit vad roligt vi ska ha! Kanske blir en runda Singstar oxå? Fast då kommer ju grabbarna protestera som vanligt.. Tsss.

Och äntligen kommer bästaste IG hem. Man kan faktiskt inte åka till Island sådär och vara borta i sex månader!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Å vilken god mat !!! Nu blir jag sugen :)

2008-03-08 @ 17:41:17
Postat av: Isa

island de låter skoj, dit skulle jag vilja åka

2008-03-09 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback