Packning.

Det är inte riktigt min grej. Ni vet ju sen tidigare att jag hatar att packa. Jag började iaf igår och det gick väl sådär kan jag säga. När jag bara tog ut alla klänningar jag ville ha med mej så var det cirka 30 stycken. Eftersom vi bara ska vara borta i 16 dagar + att vi har tvättmaskin i Thailand så insåg jag ganska snabbt att jag inte kunde ta med mej allt. Var ska all shopping få plats lixom? :) Jag lyckade iaf banta ner till 20-22 st eller nåt. Inte illa :)
packningpackning
Början av packningen. Jag tröttnade efter klänningarna och bikinisarna. Undrar när jag ska orka fortsätta? På fredag klockan o7.oo eller nåt, precis innan vi åker? Det brukar bli så.. Jag är hopplös!

Kommentarer
Postat av: Tinis

ja, packa är inte så kul, man vill ha med sig så mycket, så de blir jämt jobbigt

2008-03-25 @ 10:09:19
Postat av: Bella

å så skönt att åka bort !!!

2008-03-26 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback