Segt.

Det går inte i många knop här hemma idag. Den enda farten står mina smågrabbar för, men så får det väl vara när man är sjuk?

Storsyrr ringde och väckte mej klockan elva och att prata med henne är väl i stort sett den enda jag gjort idag :) Håller på och tvätta lite oxå, det är ju inte så ansträngande.

Nu ska jag lägga mej i sängen framför TVn igen och kolla klart på filmen som jag har hållt på med sen i lördags. Den är jättebra, en av mina favoriter faktiskt, men det är så mkt som har stört hela tiden. Men nu ska jag väl ändå kunna se klart på den när jag inte har nåt att stressa till eller någon som stör mej.

Kommentarer
Postat av: Tinis

Vad heter den filmen? hoppas du fick se den klart :)

2008-03-11 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback