Uppe tidigt.

Hade svårt att sova i natt pga halsen som kliade och svårt att svälja. Ändå vaknade jag pigg och utvilad när Baby skulle gå upp strax efter åtta.

Blev jätteglad när jag loggade in på bloggen och möttes av två söta kommentarer av mina två bästa, Malin och Tina. Jag älskar er sweeties! Ni är underbarast!

Nu ska jag bara lata mej, kanske kolla på film eller så tills Baby slutar jobba klockan fyra. Då ska vi in till stan för lite shopping bla på IKEA. Sen ska vi även hem till Friman och Sandra och hälsa på deras lille bebis. Måste hinna med ett besök hos Jimmy och Madde inom en snar framtid oxå, deras bebis är ju över en vecka gammal nu och vi har inte varit där än. Dålig stil på oss!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Tina

Love you too babe!=)

Postat av: Malin

Lilla sötnötan då :)

2008-03-07 @ 11:07:50
URL: http://asposhasitgets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback