Varför?

Jag kan bara inte sova på mornarna. Nu har jag varit uppe i cirkus en timme. Inte ett skit är det på TVn heller :(

Eftermiddagen/kvällen igår var hur mys som helst! Först var Baby och jag i stora shoppingtagen. Handlade på IKEA för 2200:- :) Roooligt! Sen åkte vi vidare och köpte kakel till köket. Det kommer bli så rackarns snyggt när allt är klart! Sen åkte vi till Friman och Sandra och hälsade på bebisen. Såå liten och söt! Efter det åkte jag ner på stan och mötte upp Skrållan och Jennie. Vi käkade mat, köpte godis och gick på bio. Juno fick det bli (även fast vi har den, men jag hade inte orkat kolla på den) Vi blev ju dessutom bjudna så det gjorde inget :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

de är så kul att handla på ikea :) man vill bara ha mer och mer

2008-03-08 @ 17:40:20
Postat av: Sandra

bebisar är bara för söt :-) mna blir så sugen på en liten :-)

2008-03-08 @ 19:17:24
Postat av: TInis

Ikea är nästan den bästa ffär som finns, man handlar alltid nått när man går in där

2008-03-09 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback