Äntligen!

Bloggen har inte funkat på ett par dagar som ni kanske har märkt.

den här tiden har jag iaf varit iväg och sett Wallmans två gånger. Först var det Schlagerbaren och nu igår blev det Golden hits. Den sistnämnda i Stockholm var helt sjukt bra! Underbar mat dessutom, båda gångerna. Efter Wallmans igår blev det utgång på Café opera. På en tisdag, haha. Hade det inte varit för mitt onda huvud och trötta kropp idag så hade det blivit lite shopping i huvudstaden oxå, men jag orkade inte. Hann ju bara ligga i min sköna hotellsäng i cirkus tre och en halv timme innan det var dags för uppstigning igen. Underbara dagar i Sthlm har jag haft iaf.

Hade tänkt att jag skulle orka mej bort till Rasmus och Jennie en sväng snart. Jag har nämligen bakat kolabullar och kardemummabutterkaka och wienertjossan som jag tänkte att dom skulle få :) Snäll som jag är. Måste bara ta lite värktabletter först. Huvudet är tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback