Dumma handled.

Har fortfarande galet ont i handleden/handen och när jag har använt den så värker det som satan efteråt. När jag skulle öppna konservburkar förut så ville jag bara gråta och kräkas på samma gång, haha. Dessutom tog det typ hundra år att få upp dom. Kanske dax att gå till läkaren när det inte har blivit bättre på fem/sex dagar sådär..

Linda om lindan lite hårdare och krypa ner i sängen där mina älsklingar ligger nu kanske? Jepp, så får det bli. Och imorn är vi lediga både Baby och jag. Sovmorron då kan jag lova :) Myyys!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas din handled snart mår bättre!

Postat av: Kristina

stackare, hoppas du blir bättre snart !

2008-05-08 @ 08:46:11
Postat av: Tinis

hoppas du blir bättre i handleden snart :)

2008-05-08 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback