Jag är kär!

Hittade den ultimata perfekta kjolen i stan idag. Precis en sån jag har letat efter. Jag köpte den inte. Varför? Det var så att den kostade 600 spänn och lilla Elin kände sej för snål.

Ångrade mej på vägen hem så jag körde in på Gränby för att prova den igen. Den kändes lika underbar då oxå. Köpte jag den? Nej. Varför? Jag var fortfarande för snål + att jag visste att Baby inte skulle tycka om den.

Ska man lyssna på vad man tror att ens Baby tycker i sånna här fall? Det tycker inte jag. Jag ångrar mej så!

Bild kommer snart..

Såg förresten allas vår
Engla i stan. Hela Engla-familjen faktiskt och hon ser precis ut som på alla bilder, men såå liten :) Och Jolie är verkligen galet söt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ibland kan de bli så, man vet inte hur man ska göra och så ångrarm an sig sen !

2008-05-22 @ 22:14:28
Postat av: mami

köp den såklart...värsta fräna!!

2008-05-22 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback