Knasväder!

Det har varit toksoligt nu i flera dagar när jag har slagit upp mina gröna. Solen har skinit (?) hela förmiddagarna, enda tills jag ska åka hem på lunch. Då börjar det plötsligt spöregna för att sen på eftermiddagen bli soligt igen. What have I done? Haha, men inte ens dåligt väder kan sänka mitt humör :) Lite regn har ju aldrig skadat, visst!? Det är ju mest mysigt.

Igår hade min storasyster Karolina namnsdag. Det glömde jag förståss bort :O Får försöka ringa i eftermiddag igen, för nu är hon minsann inte hemma, eller dissar hon bara? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej,ibland är de bara skönt med regn :)

2008-05-21 @ 13:34:07
Postat av: Tinis

ja, vädret har verkligen varit konstgit, dom senaste dagarna !

2008-05-21 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback