Mmm.

Sitter här i min ensamhet i mörkret och äter sallad. Mums. Baby gick och la sej för ganska längesen den lille tröttisen, men jag var inte det minsta trött så jag fastnade här. Har mejlad och donat lite till Zakkos uppfödare och så. Ska sätta mej och kika på lite hundar nu, det är ju så gulligt. Jag blir så sugen på en till, men det får helt enkelt räcka med två. Och det gör dom, räcker gott och väl mina små älsklingar. Jag förstår inte hur stark kärleken till en annan varelse kan vara. Mina sötnosar <3<3
zakkotechno
zakkotechno

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är galet, hur man kan älska ett litet pyre så!

Duu, vi fundilerar på att kanske komma till er på semestern. Om ni är hemma förstås! Repris från sist, med ölspel, tacos o det? :) Puss!

2008-05-09 @ 22:45:45
Postat av: Elinen

Kärlek it is! :)
Aa, det låter toppen :) Jag vill att ni kommer nu!! Jag tänkte åka till dej oxå nån dag sådär när stoffes ska ner till tyskland på att köpa bira :) Puss!

Postat av: Malin

KOM NUUU vettja! :)

2008-05-09 @ 22:58:16
Postat av: Elinen

Om det inte vore för att jag jobbar varenda dag enda tills på torsdag så skulle jag inte tveka :) Tsss. Puss!

2008-05-09 @ 23:07:05
URL: http://technolove.blogg.se
Postat av: Tinis

så söta dom är :)

2008-05-10 @ 00:02:47
Postat av: Kristina

å så fina Techno och Zakko är !!!

2008-05-10 @ 13:02:32
Postat av: Helene

Haha fan vilka coola doggisar! Är dom dina allihop? jag har inte en enda liksom det är rätt orättvist..

2008-05-12 @ 01:23:44
URL: http://kimberlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback