Trött.

Nu kom Baby precis in från kvällsprommis med grabbarna. Mina sötnötter!

Dagen idag har gått i ett kan jag lova. Först fullt upp på jobbet, fixa och dona allt i glassbaren så den är klar för öppning imorn. Jag och Rasmus ska minsann bege oss ner imorn och ta oss en varsin premiärglass :) Sen ettårskalas för Alexander, sen in till stan för shopping (igen!! visar imorn) och lite ärenden på bolaget :) När jag kom hem från stan kom Jennie och Rasmus över så vi lagade lite mat tills Baby slutade jobba. Och nu sitter jag här. Har pratat lite i luren med Malin oså.

Nu blir det nog sängen och imorn blir det lååång sovmorron. Jag har föresten ont i handleden nu igen. Kan knappt ens skriva med högerhanden. Tokigt jobbigt att ha den lindad dessutom, men utan lindan står jag inte ut. Vad fasen kan det vara för fel? Knas.

Ska knäppa nån bild på dagens nu innan sängen så det får ni se imorn oxå.. om ni har tur :P

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sharon

å så gott med glass :)

2008-05-03 @ 09:09:17
Postat av: Tinis

ha en bra helg :)

2008-05-03 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback