Söndag.

var den här helgen redan slut :( Jag har iaf haft skitkul och nu är jag happy happy igen. Kvällen igår var nice. Varken Etage eller Bullit är några höjdarställen, men har man så underbara människor runt sej som jag har så kan det aldrig bli tråkigt. Nu ser jag fram emot nästnästa helg när sötaste IG kommer hem. Fasen så efterlängtad hon är!

Kommer bli en riktig slappar dag idag. Gick upp tiiidigt i morse för att skjutsa sötnos på match. Det var jobbigt, men efter en frukost på MAX började jag piggna till :) Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på IDOL reprisen. Tuuur att Robin B fick stanna!

Kommentarer
Postat av: Tinis

de låter bra de !!! Ha en bra söndag !

2008-11-16 @ 12:58:54
Postat av: Kristina

Kul att du hade en rolig helg :)

2008-11-17 @ 22:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback