Hos Malin

Sitter hemma hos Malin nu. Jag ska bli bjuden på mat här.. igen :) Dom skämmer bort mej som aldrig förr, hon och Freddan :) Tss.

Var ett tag sen jag skrev här. Under alla omständigheter så har jag inte tillgång till nån dator så ofta just nu så that's why.

Var iaf i Sthlm i söndags med Mami. Det blev lite shopping och så var vi på Footloose. Den var så jäkla grym så jag funderar på att åka och se den igen :) Brolle var snyyygg, tss. Och han den där andra oxå för den delen.

Nu ska jag väl kanske gå och se om det går bra med maten och sen ska vi ut och promenixa med hundarna. Så jäkla skönt att Puma går så bra ihop med mina grabbar.

Ikväll blire DH och mys :)

Kommentarer
Postat av: Tina

DH blir de verkligen...=) och en gott och blandat!!

Postat av: Isa

vad har hänt? hoppas allt blir bra :)

2008-10-21 @ 22:09:26
Postat av: anna

har du och din kille gjort slut?

2008-10-22 @ 11:49:58
Postat av: Amanda

kämpa på :) allt brukar bli bra !

2008-10-22 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback