Älskade Turkiet.

Det är inte ens en vecka sen vi kom hem och jag har redan börjat räkna ner till nästa resa (det började vi iofs med när vi fortfarande var där nere..) Forhoppningsvis är jag och Tina där redan i maj, om jag får som jag vill.. Annars är det två veckor i augusti nästa år som gäller. Hur kan man bli så kär i ett land? Jag fattar inte :) Ska iaf uppdataera massa på bloggen nu så mina "packa" och "snart åker vi" inlägg försvinner från första sidan. Orkar inte se dom längre och ju längre bort dom kommer från första sidan desto närmre Alanya 09 kommer vi :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart som faaan vi ska, längtar till nästa fest med dej jag=)

Postat av: mami

neeej du kan inte åka tillbaka utan mej!!! det är en dålig sak att göra....:`(

2008-09-09 @ 01:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback