Måndag.

Började dagen med att åka in till min älskade Tina. Jag behövde hennes energi eller nåt, för dagen blev jättebra. Från början till slut. Tack för att du finns vännen! Vi var iväg och shoppade en sväng. Blev ett par tokigt snygga stövlar för min del och jag bara längtar tills jag ska använda dom. Sen var vi ut och busade lite med alla våra grabbar, men dom ville mest bara lukta i gräset och bajsa. Haha.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 22.40 nu så man får redan på vem som åker ur IDOL. Varför måste det gå så sent, jag börjar fasen sju imorn! Jag gillar iaf ingen av tjejerna värst mkt så för mej kvittar det, men Alice kan väl få stanna iaf.

Sötnos-Jennie hade bakat morotskaka åt oss idag som vi skulle mumsa i oss när jag skulle komma. Och så kommer jag inte :( Jäkla svikare jag är! Men det får bli senare i veckan istället. Vad är det förresten med morotskaka helt plötsligt? Både Jennie och Tina har ju fasen bakat det idag. Tokungar! Men det är ju typ det godaste jag vet så jag förstår dom :)

Nu ska jag smörsteka lite trattkantareller och mumsa i mej.. på macka. Anne är ju så underbart söt så hon har ju plockat massa svamp som jag fått. Jag hatar ju att plocka svamp, men älskar att äta så det passade ju mej perfekt. Du är för go, sötnos!

Kommentarer
Postat av: Isa

De låter som, en bra måndag :)

2008-09-29 @ 22:11:30
Postat av: Jennie

Anne hade ju bakat morotsbröd och då blev jag sugen på morotskaka:P haha... visa dina stövlar då!!

Kärlek i massor

2008-09-30 @ 09:07:53
Postat av: Tina

Tack för du finns själv babe!! ja jag längtar med tills jag ska använda dom=).. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback