Nu går jag!

Ska hem till Rasmus och Jennie nu och kika på IDOL. Roligare om man är flera och kollar och Baby är och tränar så då är det bäst om jag går hem till "mitt andra hem" Haha. Ska visst färga ögonbrynen på Jennie oxå.

Börjar bli lite hungrig så jag ska nog packa ner lite pastasallad och ta med mej. Sushin vill jag spara tills ikväll när Baby kommit hem så vi kan äta den tillsammans.

Kom igen och kommerntera lite nu va. Vad har jag fått, typ två kommentarer idag? Illa! Jag vet ju att ni är inne och läser..

Kommentarer
Postat av: Anne

Snygg du blev i håret!!!! Men du kom aldrig och visade det idag. Såg dej på håll men sen försvann du. Men vi ses ju imorn. Puss puss

2008-09-18 @ 20:06:43
Postat av: nius

:) från grabbarna grushög :)

2008-09-18 @ 21:53:35
Postat av: Amanda

de har inte gått att kommentera för mig tidigare idag :)

2008-09-18 @ 23:14:25
Postat av: ingunn

Det är bara att kolla på icelandair.se.. det är billigt helgen 17-19 okt ;) typ 2600 :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback