Usch!

Segt idag. Jag är bara trött trött trött och har inte lust med nåt alls. Tråkigt. Jag måste ha saker att se fram emot för att orka leva tror jag. Just nu känns Turkiet fööör långt bort så jag inte ens vill längta. Jag har ju iofs Linköping att se fram emot i helgen, men det är tre dagar tills dess. Tre långa dagar..

Jag längtar iaf tills allt har ordnat upp sej och jag har kommit på fötter igen. Jag vill att det ska hända nu, men jag anstänger mej ju inte ens så det lär väl ta sin lilla tid. Det är ju så mkt som måste fixas.

Resan till Island måste bokas oxå. Fast det får vi kanske fixa när du är hemma igen, Tina? Är ju bara några veckor kvar tills vi drar :) Wej!

Nu ska jag åka ner till jobbet med Babys träningskläder. Hem igen blir det nog en cykeltur med grabbarna och sen en prommis med Jennie. Promenader gör mej pigg så jag hoppas på ett lite bättre humör framåt kvällen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker på dig, gumman.



PUSS

Postat av: Kristina

hoppas allt blir helt bra snart :)

2008-09-10 @ 19:54:52
Postat av: Tina

När åker vi... längtar oxå.. i morgon drar jag äntligen till solen.. hoppas du klarar dej utan mej en vecka.. puss

2008-09-11 @ 18:07:05
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: mami

Island ok.... alanya not ok!! banjo!

2008-09-12 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback