Dagen som försvann..

Sov till halv tre. Helt väck. Hur skönt som helst. Hade x antal missade samtal när jag vaknade, haha. Men det var välbehövligt.

Har bara suttit framför datorn, varit ute på några prommisar med grabbarna och fixat i tvättstugan idag. Plus frukost/lunch och lunch/middag. Nu håller jag på och städar för fullt. Dammsugningen är klar och golvtorkningen pågår. Shit vad man önskar att man bodde litet ibland. Haha. Men men, det kommer kännas galet skönt när jag är klar och då ska jag sätta igång och städa klädkammaren i hallen. Fasen vad effektivt.

Vill köra en vinkväll ikväll igen (bara vin denna gången, haha) men vi får se hur det blir med den saken =/

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja ibland måste man städa, fast de är trist, nu har jag påsk städat.

2009-04-09 @ 23:09:35
Postat av: Kristina

Glad Påsk föresten :) !!!

2009-04-09 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback