Tjoflöjt!

Tror att jag har burit minst en miljard kilo lösviktsgodis idag. Härligt. Nemen skönt att ha nåt att göra under så lång tid som godiset tog för då går tiden snabbt :) Slank väl ner en och annan i magen oxå :)

Sitter hemma nu. Full fart nere i tvättstugan och jag har precis varit och handlat. Det var längesen jag drog mitt lilla kort i kortläsaren nere på ICA vill jag lova. Kom hem med sallad, nudlar och godis typ :) Det är ju ändå påsk plus att jag är ledig imorn så då kan jag vara uppe hela natten och kika film och äta godis :) Ska höra med Malin om det kanske är dags för en vinkväll? Det vara alldeles för längesen nu, men undrar om vi har nåt vin.. Hmm. Sprit finns det iaf ;D

Kanske ska fortsätta vara lite hurtig nu och städa. Skulle ju vara skönt faktiskt och lika bra när man ändå håller på att tvätta och dessutom har slitit ur sängkläderna ur sängen.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tinis

Ha en trevlig och bra påsk !!! :)

2009-04-08 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback