Tröttis.

Trodde att jag skulle få sovmorgon imorse. Icke sa Nicke. Blev att kliva upp klockan åtta och knata till jobbet. Typiskt att man hade suttit uppe halva natten. Fick iaf gå hem klockan 18 istället för 20.15. Me like.

Efter jobbet tog vi en promenix till Korsängen och kikade på fotboll och nu har jag hamnat här.

Ballar av stål snart. Ska nog fixa nåt att äta till det. Magen är sugen :) Har även en liten aning om att mina gröna inte kommer hålla sej öppna så länge när jag har landat i soffan. Lika bra det kanske eftersom jobbet kallar klockan 07 imorn. Uuuh.

Kommentarer
Postat av: Anja

Kul med fotboll de spelar jag :) Ha de så bra !

2009-04-29 @ 13:27:23
Postat av: Nathalie

ballar av stål är bäst! :)

2009-04-29 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

uppdate tycker jag!

2009-05-04 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback