Japp, det var ja..

Less less less. Kan det inte bara vara imorn typ klockan sex nu? Jag vill festaaa :)

Såg i
Karins blogg att hon bloggat om min kommentar jag skrev till henne på Facebook. "Nej usch, kan inte vara mysigt att vara ensam en fredag" Och fasen vad sant jag tycker att det är. Jag är verkligen ingen ensamvarg och måste ha folk omkring mej jämt. Även när jag sover. Det är fasen jobbigt!

Nu har jag iaf genomlidit den här kvällen själv (eller med mina älskade små grabbar då) så nu är det dax att krypa ner i sängen. Och vet ni vad? Jag får sällskap där.. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja men är ju så.. andra tycker det är jobbigt att vara ensam en kväll liksom, tyckte jag också förr, fick panik en helg jag inte hade nån att umgås med, men här i småland är det ju så jämt.. är imponerad av mig själv att jag är i så bra skick som jag är haha

ha en underbar helg!!

Postat av: Tinis

Ha de så kul på festen :)

2009-01-17 @ 10:31:04
Postat av: Malin

Det som är så skönt att bara vara själv ibland!

2009-01-17 @ 18:59:39
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback