Ett år sen..

Idag är det ett år sen våran familj splittrades. Hon mot oss. Vi mot henne. Övriga familjen vill inte förstå/kan inte göra något/är för små för att förstå. Jag fattar inte hur en person kan välja spriten framför sin egen familj. Men men, alla är visst inte lika kloka som mej. Jag hoppas bara att det blir en förändring snart. Jag orkar inte att det ska vara så mkt problem och saker i vägen för att jag ska kunna umgås med mina älskade småsystrar.

Idag fyller dessutom minsta hjärtat år. Fyra år. Det gör så ont i mej att jag inte kan var där och pussa på henne på hennes födelsedag. Men som sagt, jag hoppas på en ändring snart så kanske nästa år? Grattis iaf på födelsedagen älskade Emilia! <3


Världens finaste tjej.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å vad trist :(

2009-07-03 @ 13:02:59
Postat av: Jessan & Milo

Blir tårögd, jobbigt för er att det ska behöva vara så här gumman!

vi får hoppas hon tänker till...

kram på dej

2009-07-06 @ 19:25:59
Postat av: Malin

Är det fortfarande så alltså? FY! Hur kan man välja något framför sina barn? De är ju det dyraraste man kan få!



Pusss

Miss u.

Postat av: StorSyrr

<3

2009-07-15 @ 12:08:28
URL: http://karroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback