Förvånad.

Att ni fortfarande orkar kolla in på min blogg varenda dag trots att jag knappt uppdaterar. Besöksantalet är iaf fortfarande nästan lika högt som när jag skrev här flera gånger varje dag. Orsaken till att jag knappt skriver längre är för att jag inte vet vad jag ska skriva om. Såå, vad vill ni se, höra eller läsa?

Jag ska iaf komma igång snart igen. Ska köpa ny kamera i veckan, semestern närmar sej och en och annan hemlis kommer jag nog kunna avslöja inom en snar framtid så då ska ni få se på uppdateringar :)

Kommentarer
Postat av: StorSyrr

vaddå för hemlisar..? ;)

Postat av: Linda

Berätta om ditt liv !

2009-07-30 @ 22:51:58
Postat av: mami

...nåt som inte jag redan vet?... =)

2009-08-02 @ 01:30:15
Postat av: Malin

Yesbox, hittade den äntligen! :)

Kom hit så gör vi den!

Pusss

2009-08-04 @ 21:51:52
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: mami

snart orkar nog ingen ... kom igen nu!

2009-08-06 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback