En liten update.

Midsommar var mysig. Lite väl lugn kanske, men mysig. Det var galet skönt att vara ledig i fyra dagar. Det behövdes nu eftersom semestern fortfarande är sjukt långt borta. Får se till att ta igen drickandet nåt helg snart iaf.

Lite ledighet den här veckan oxå skulle sitta fint. 20-30 grader varenda dag ska det bli. Typiskt att man jobbar enda till fredag kl 14. Då styr antagligen jag och Mami bilen mot Linköping och blir borta över helgen. Nice.

Ligger i sängen nu. Ska sova hemma för första gången på över två veckor tror jag. Galet. Väntar bara på att resten av mitt sovsällskap ska komma och joina nu. Börjar jobba klockan sju imorn så snart måste jag nog slå ihop mina gröna.

Kommentarer
Postat av: mami

håller med om att midsommar var alldeles för lugn... vi får skylla på vädret! Men nästa år kan allting bara bli bättre!! =)

2009-06-22 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback