Godis till frukost.

Knoen skulle iväg och planera lördagen lite nu på morgonen (efter våran lååånga sovmorron) Jag är galet nyfiken på vad vi ska göra, men han lovade att berätta för mej, tss. Finns inte en matbit här hemma tror jag och han skulle köpa med sej frukost på hemvägen. Jag är ju hungrig när jag vaknar så det fick bli lite lösgodis till frukost.

Nu kommer han nog snart hem så jag ska nog börja städa lite så han kan städa min bil sen :)

Och nu behöver nog smågrabbarna gå ut oxå. Det luktis fis här, haha.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trevligt !!! De är inte så tokigt att äta lösgodis till frukost ibland :)

2009-06-04 @ 11:59:02
Postat av: Maja

Bor du inte i husrt längre? Eller har du flyttat?

2009-06-04 @ 12:12:33
Postat av: mami

skyll inte på mommos pockana!!

2009-06-05 @ 00:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback