Hmm..

Borde sova nu, men känner mer för att titta på film. Fick ju "Allt flyter" på posten idag. Ska försöka att hålla mej vaken mer än fem minuter in i filmen. Jag är inte så bra på sånt, men nån gång ska väl vara den första. Är ju inte det minsta trött, men det brukar jag ju heller alrdig vara när jag ska kolla på film. Ändå vet jag alltid hur det blir. Jag förstår inte varför :)

Techno verkar inte vilja sova ikväll heller. Han brukar ju alltd krypa ner under täcket så fort jag närmar mej sovrummet, men nu är det bara jag och Zakko som har lagt oss. Hmm. Ne nu hör jag hans små tassar närme sej. Jag tänkte väl de.. Nehe, dom vände igen. Jag får väl gå upp och häta lillskiten då.

Kommentarer
Postat av: Isa

filmen är riktigt kul :)

2009-05-21 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback