Jag säger då det.

Det där med att gå upp tidigt sket sej idag. Klockan hann slå 14.3o innan jag tog mej upp. Och då gick jag upp för att det plingade på dörren. Trodde inte att det var sant när jag kollade på klockan när jag vaknade, haha. Men det är ju trots allt bra skönt att sova.

Nu får man stressa lite istället för att få ut nåt av dagen. Håller för tillfället på att skura golven och damma här hemma. Det luktar så gott av alla rengöringsmedel :) Ska se om man kanske kan få bli bjuden på mat ikväll. Har fortfarande ingen matlust, men försöka äta måste jag. Fick i mej lite lite mat igår, första gången på tre dagar. Hmm. Är ju lite småsjuk oxå, så det beror nog på de.

Jeje, back to the städning.

Kommentarer
Postat av: mami

då vaknade vi ungefär samtidigt =) fast jag hade ju jobbat natt... men det är skönt att sova iaf!

2009-05-24 @ 22:17:29
Postat av: Malin

Självklart! Bara det att någon av katterna har lekt med halsbandet så jag råkade dammsuga upp det! Vette tusan var jag har bilderna på det, men jag får leta! Kom hit så gör vi dem, om du är på? Puss!

Postat av: Malin

Absolut! Så det inte blir som sist, att hon är så bakis att hon är skakis ;P Tror bilderna kan ligga på den externa disken, får kolla igenom den när jag har tid. Har ont om det nu för tiden =/ Puss

2009-05-25 @ 01:59:20
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Isa

Så kan de gå, men sova är ju super skönt :)

2009-05-25 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback