Heelluuu!

Jag lever! Har bara legat sjuk med en icke fungerande dator. Hur tråkigt får det bli?

Vad har hänt sen sist? Inte mkt. Hemma från jobbet måndag-tisdag förra veckan. Hade feber och typ allt dåligt man kan ha. Åkte till Göteborg sen på onsdagen. Gick på mässan hela dagen. Helt galet jobbigt att jag var så sjuk, men det var kul ändå. Stupade i säng när vi kom fram till Gothia och sen hoppade vi i ett vaaaarmt bad, jag och Knoen :) Efter det gick vi ut och käkade, mmmuuums. Hummersoppa och plankstek blev det för min del. Nån efterrätt var det inte att tala om för fy fasen så mätta vi var när vi skulle gå tillbax till hotellet. Och kallt var det, fiiiiffaaan. Blåste isbjärnar nere i Götet kan jag lova! Hoppade i säng redan klockan tio som värsta pensionärerna, hah.

torsdagen drog vi några varv inne i Nordstan innan det var dax att ta flyget till Arlanda igen. Jag köpte bara en klänning, men hittade två gaaaaalet snygga jackor som jag måste ha. Ska bara prata lite me pappa först ;)

Försökte mej på att jobba på fredagen. Det gick väl sådär. Febern och allt började om sen på kvällen och jag låg totalt däckad hela jäkla helgen.. Och måndagen.. och igår.. Jobbade första dagen idag och det gick väl ganska så bra iaf. Snart dax att krypa ner igen så man orkar jobba imorn. Lääängtas till helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback