Imorn gör jag det igen..

.. åker till Arlanda allstå, utan att landa på ett varmt och underbart ställe :( Jag som lovade mej själv att aldrig behöva utstå något så hemskt igen. Fast imorn är det ju inte riktigt lika illa som förra gången, för imorn ska jag ju iaf sätta mej på ett plan och landa nån annanstans. Även om det är Göteborg istället för Phuket eller Antalya. Ska iaf bli skönt att komma iväg några dagar, även om det är i jobbsyfte. Tur att det just är Knoen och jag som åker :) Skulle dock kännas ännu bättre om jag kunde vara frisk. Jeje, man får se ljust på det hela=sova på hotell och äta hotellfrukost :D


Kommentarer
Postat av: StorSyrr

Bromma eller Arlanda..? Kanske e bra att ha koll på varifrån man ska flyga..? :P

Postat av: Anonym

Vem är Knoen?

2009-11-05 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback