Sjuuuk.

Blähää. Gick ner till jobbet idag och tänkte att jag skulle jobba några timmar, men icke. Arbetskamraterna ville inte ha mej där, och tur var väl det för någon timme senare låg jag nerbäddad i soffan med feber. Knoen har oxå legat sjuk idag så det har ju varit jävligt muntert här hemma. Fattar inte att han ska vara så sur bara för han är sjuk. Jaja, nu är han gladare iaf och det är tur för honom för annars hade han åkt på stryk :)

Jeje, låg iaf och sov i soffan lite till o från mellan klockan två och sex och det var ju skönt, men när jag gick upp igen hade febern stigit :( Jag har dessutom blivit jätteförkyld under dagen. Hur ska det här gå på onsdag när jag och knoen ska flyga ner till Göteborg? Vill inte ha feber och vara utan smak när hotellfrukost står på menyn på torsdag morgon.. Ska nog sova hela jäkla dagen imorn för jag måste fasen bli frisk till onsdag. Flyget går klockan åtta från Bromma tror jag och det känns väl inte sädär jätteuppigande att man kanske är sjuk när man ska gå upp galet tidigt såå, det finns bara en sak som gäller och det är att bli frisk :)


Kommentarer
Postat av: Liisa

krya på dig !!!

2009-11-03 @ 10:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback