Dagens segpropp.

Dagens låt: Pitbull - Hotel room service
Dagens frisyr: oborstat rufs
Dagens smink:  gårdagens :)
Dagens klädsel: gråa mjukisbrallor, rosa tisha och knoens mörkblå we-hoodie 
Dagens vill ha: adidaströjan, pengar, sushi, kärlek
Dagens drog: facebook, som vanligt
Dagens tråkigaste: att farmville har damp
Dagens inspiration: ingen alls
Dagens fundering: kan man vinna på lotto utan att spela?
Dagens köp: inget alls, har knappt lämnat sängen
Dagens mat: broccoli och baconsås hade knoen handlat till så det ska jag väl slänga ihop sen
Dagens mående: trött

Märks det att jag har första lediga dagen på väääldigt länge? Haha. Ska slänga på mej skorna nu iaf och gå ut och gå med grabbarna, Malin och Sam. Första ansträngningen idag typ :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en bra torsdag kväll och helg !!!

2009-10-01 @ 18:08:43
Postat av: mami

man måst ha såna dagar ibland... jag är inne på min fjärde på raken =)

2009-10-02 @ 01:25:04
Postat av: Lina

Visa gärna några bilder på vovvarna :) De var ju längesedan !

2009-10-02 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback