Ny soffa, check!

Vaknade tidigt imorse. Tog en långprommis med grabbarna, fixade och donade lite och sen åkte jag till stan med Malin. Vi har legat sked i soffor på Chilli och hoppat i sängar på IKEA och bara haft allmänt roligt idag. Att en stooor soffa kommer dimpa ner i min lägenhet om några veckor gör inget alls faktiskt :) Jag menar, det var ju bara ett år sen jag kom på att en ny soffa skulle sitta fint.

Efter det blev det långprommis nummer två, den här gången med Ellinore och sen blev det lite godis och skratt med både Ellinore och Malin :)

Nu har jag precis tryckt i mej en sushi och sitter och väntar på att knoen ska komma hem. Jag är tröööött.

Jobb imorn 7-17 och sen är det fullt ös medvetslös.. typ.. :D


Kommentarer
Postat av: mami

jag trodde att vi skulle vinna varsin soffa =)

2009-10-29 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback