Oups!

Det blev visst ingen sitta-ensam-hela-kvällen-lördag för mej igår. Åkte till Gimo med Malin för att förfesta lite med Natti och Johanna. Sen drog vi vidare till Östhammar för att skaka rumpan lite :) Missade bussen hem pga jordens jävla bråk (typ alla grabbar på hela bowlan slogs) och det tog oss två jävla timmar för att fixa skjuts hem. Jag trodde på allvar att jag skulle frysa till döds. Måttligt drickande-höstjacka-vinterkyla mitt i natten är inget jag rekommenderar. Tur att tjejerna var där och försökte värma mej så gott det gick! Kom väl hem till Jocke vid halvfyratiden kanske och jag låg och skakade i sängen fullt påklädd fram till klockan nio i morse. Först då började jag tina upp. Fiifaan. Nästa gång jag ska ut åker fan termobrallorna på.. typ.

Jag, Malin och Jocke låg i sängen till halvtvå idag. Då gick vi till Lyktan och fettade lite hamburgare och sen gick vi hem och la oss igen. Det var meningen att vi, alla tre skulle kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen men dom andra två tröttmössorna somnade typ 10 minuter in i filmen så jag fick ligga där och kolla själv, haha.

Nu ligger jag hemma i soffan iaf. Tror nästan att jag ska slå igång High School Musical. Sugen som fasen på att se filmerna nu igen när man precis har sett musikalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback