Söndag.

Helgen är redan slut. Det gör inget alls för jag har ändå jobbat hela och dessutom blir det kortare till torsdag när mina snuttar kommer hem och kortare till lördag då it's my B-DAY for fuck sake :P Fira utan dess like ska vi göra :) Måste dock avsluta min penicillinkur lite tidigare än jag borde, men man fyller ju faktiskat bara år en gång om året och då kan man inte knapra piller. Visst? :)

Idag har jag duschat både grabbarna och mej själv. Blir mysigt att krypa ner i sängen med två mjuka och rena pojkar. Men fy satan vad Zakko fäller alltså. Blir att slita fram borsten imorn igen och försöka borsta ur det sista.

Neeh, nu ska vi ut på prommis och sen blir det väl att kika lite TV i sängen och somna. Sounds good. Jobb imorn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback