Då var helgen över.

Söndag kväll. Redan. Det är galet vad tiden går fort.

Jobbade fredagkväll och lördag. Igårkväll blev det goood mat och sen filmtittande med Jennie och Korven. Eclipse för andra gången på tre dagar. Jag somnade dock, men det gjorde Jennie oxå :)

Idag vaknade jag halv tolv. Blev helt chockad när jag såg hur mkt klockan var. Jag var dessutom helt jävla död. Kändes som jag festat i tre dygn eller nåt. Men men, vaknade till och satte igång och STORstäda lägenheten. Knoen och Rasmus kom och hämtade grabbarna en sväng oxå, så jag kunde dammsuga och skura i lugn och ro utan en massa tassavtryck :)

Nu är finfina julgranen på plats och Jennie, Zakko, Techno och Suzuki ligger alla fyra och sover bredvid mej. Funderar på om jag ska väcka allihopa för en promenad i mörkret ;D Yeee :)

Just det, vi grävde fram mil bil ur snödrivan på parkeringen idag. Nu syns det att det står en bil där igen :D Han såg så kall ut.. stackarn..


Kommentarer
Postat av: Julia

Wiiie :) Jag brukar vara här inne och snoka jag med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback