Happy shopping!

Blev väckt vid halv tolv imorse när Jennie kom hem. Upp och hoppa sa hon och upp for jag. Det var ju dax för shopping ;)

Kom hem några timmar senare, tre julklappar, en tröja, smink och en nyårsklänning rikare! Lyckan är total eftersom jag nästan hade gett upp hoppet om nyårsklänning då alla i S var slut överallt, förutom just där, just idag :) Det blev en ganska enkel, svart. Det brukar bli bäst så.

Blir stan på torsdag igen för att hitta resten av julklapparna.

Nu ska jag väl fortsätta tycka synd om mej själv som ligger ensam hemma en lördag. Men sånt får man helt enkelt stå ut med när man håller på och bokar resor hela tiden :) Nu närmast Åre och sen Turkiet två gånger. Tur att mina älskade pojkar håller mej sällskap här hemma iaf. Vad skulle jag göra utan dom? Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback