Heeey.

Det blev visst ingen ensam-hemma-kväll för mej och grabbarna igår. IG kom hit och även Anne kikade in en sväng :) Vi kollade bara på TV och snackade skit. Funderar på varför det verkligen inte är nåt att kolla på på fredagar. Är Let's dance det enda Sverige har att erbjuda lixom? De suger ju kamelpung eller nåt.

Ikväll blir det Melodifestivalen iaf. Bättre än inget och Robert Kragh ska ju vara med. Jag kommer dö typ :) Uuunderbar röst! Får se om jag får besök även ikväll. Jag hoppas på de för de känns ju lite halvknas att klaga på kläder och sånt med grabbarna :)

Nu ska jag ner och handla igen och sen laga mat. Drygt att man aldrig kan få med sej allt man behöver från affären på ett försök. Jag behöver alltid två.. eller tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback